dijous, 1 de maig del 2008

Un món més senzill

Avui he après moltes coses. He descobert que el millor aprenentatge és estar obert i despert a tot moment, perquè qualsevol fet, qualsevol paraula, qualsevol gest, qualsevol cosa pot esdevenir en aprenentatge. Només hem d'estar atents...


M'agradaria exposar una frase autèntica, de les que podria estar perfectament en un llibre de frases célebres. Escrita per una persona amb moltes qualitats. Una persona que es fa estimar.


"A voltes tenim por que els nens tinguin la capacitat de crear,
tenim por a no saber respondre,
per què no els escoltem?
Potser descobrim un món més senzill."
Pau

5 comentaris:

jo artin au ha dit...

Sí, la por, és el nostre gran enemic. La por excessiva ens fa buscar exagerades i falses seguretats que ens compliquen la vida de manera innecessària (a vegades la fa impracticable)i a vegades tenim por a sentir-nos limitats (sense respostes pels nens o a la creativitat, que tantes coses pot posar, en sentit creatiu, potes a munt.
Carme una abraçada.

La casa de Pinel ha dit...

a veces el miedo mas comun es el miedo a la vida o lo que nos pueda suceder mientras transitamos por la misma.
de vosotros depende que aunque con miedo mostreis el camino a aquel que por edad no sepa caminar hacia el, o a aquel que se haya desviado cegado por las malas artes de la vida.

jo artin au ha dit...

Carmeta, ho tenim esmortuit això del blog, no?

jo artin au ha dit...

Carmeta, com va el rotllet del concurs de trasllats; ostres, tu. Res, molt bones festes i a seguir en la tasca que t'agrada i fots de p. m.

jo artin au ha dit...

AIXÒ ÉS UNA INVITACIÓ PER A ASSISTIR AL CONCERT DE SERGEI NAKARAKOV. LLOC, AL MEU BLOG A "ALTAMENT RECOMANABLE, PELS TEMPS QUE CORREN". HORA: LA QUE US SURTI, TANT COM SI NO US EN SURT CAP. NO US PENEDIREU.